7 metode eficiente de a promova un service auto

7 metode eficiente de a promova un service auto

Actualizat: 11.08.2016

Cea mai la îndemână metodă de obținere a succesului pentru un service auto este să se asigure că oferă întotdeauna clienților săi revizii și reparații auto de calitate. Însă, pentru a menține afacerea profitabilă pe termen lung, este foarte important să existe acțiuni continue de promovare.

Autoeconom.ro îți prezintă:

Eforturile de promovare trebuie să fie împărțite în 2 direcții – cea de a menține clienții actuali mulțumiți și cea de a aduce noi clienți în service.

Iată 7 metode eficiente de a promova un service auto și implicit de a crește vânzările:

1. Fii prezent cu service-ul tău pe rețelele sociale:

Dintre toate, cele mai potrivite rețele sociale pentru un service auto ar fi:

Facebook – Având o pagină oficială pentru service, ai posibilitatea de a interacționa direct cu fanii și de a răspunde întrebărilor venite din partea acestora. Mai mult, poți folosi recomandările lor pentru a ajunge și la alți proprietari de mașini în căutarea unui service auto serios.

Este important să răspunzi prompt tuturor solicitărilor și să postezi regulat informații noi. Nu uita să ai răbdare, să utilizezi un limbaj respectuos și ușor de înțeles.

Facebook este locul ideal pentru a transforma recomandările verbale ale clienților mulțumiți în recomandări scrise, acestea din urmă devenind tot mai însemnate în alegerea service-ului auto potrivit pentru o persoană nehotărâtă.

Youtube – Având un cont pe această rețea socială îți poți întări relația cu clienții actuali oferindu-le sprijin și sfaturi și în afara service-ului. Totodată, în acest fel poți câștiga încrederea și a altor proprietari de mașini care sunt în căutarea unor informații foarte specifice despre posibile probleme ale mașinilor lor sau a unor informații utile despre întreținerea autoturismului. Pe Youtube te adresezi potențialilor clienți sub formă de video-uri informative. Câteva exemple de subiecte pe care le poți aborda în aceste video-uri sunt:

2. Răsplătește-i pe cei care recomandă service-ul tău și altora

Vrei să păstrezi clienții actuali mulțumiți și să îți dezvolți afacerea? Începe să folosești o metodă de promovare căreia nu i se acordă suficientă atenție, și anume, crearea unui program de afiliați în rândul clienților actuali.

Oferă acestora o diagnoză gratuită sau o reducere la următoarea revizie în schimbul unei recomandări. De asemenea, ai putea să-i răsplătești și pe cei care își aduc la service un prieten sau apropiat.

3. Organizează evenimente la service

Vei fi surprins să afli cât de mult apreciază proprietarii de mașini sfaturile de calitate venite din partea mecanicilor sau reprezentanților service-ului! Invită o parte din clienții actuali să participe împreună cu prietenii lor la seminarii despre importanța reviziilor sezoniere – în care, de exemplu, poți exemplifica prin diferite mijloace ce se întâmplă în cazul în care mașina nu este întreținută corect sau nu se folosesc piese și fluide de calitate.

Recomandăm înregistrarea pe suport video a acestor evenimente și publicarea video-urilor pe rețelele sociale pe care ești activ.

4. Oferă vouchere de reducere

Clienții care revin în service sunt foarte importanți pentru afacerea ta. Revenirea acestora în service-ul tău denotă satisfacție pentru serviciile primite.

Oferă un voucher de reducere în valoare de 25 – 50 lei la următoarea vizită în service clienților care finalizează o reparație. În acest fel, te asiguri că va exista o dată viitoare.

5. Colectează adresele de e-mail, numerele de telefon și datele de naștere ale clienților pentru a desfășura campanii de promovare prin telefon, e-mail sau SMS.

Având aceste date, le poți trimite lunar un newsletter cu informații utile, sau le poți oferi un mic cadou cu ocazia zilei lor de naștere, motiv în plus pentru a reveni în service.

Fii creativ! Clienții vor aprecia acțiunile tale, atâta timp cât sunt făcute cu măsură.

6. Creează-ți un website de prezentare propriu

De ce un service auto trebuie să aibă un website propriu este evident. Un website cu informații complete și actualizate despre serviciile oferite, reprezintă cel mai simplu mod de a răspunde celei mai importante întrebări din mintea clientului, și anume: Ce îmi poate oferi acest service și de ce ar trebui să am încredere că mașina mea va fi pe mâini bune?

Recomandăm un website simplu, modern și, nu în ultimul rând, responsive, adică designul și conținutul se vor adapta ușor oricărui tip de display: desktop, laptop, tabletă și telefon.

În cazul în care un website dedicat reprezintă momentan un cost prea mare, îți recomandăm o soluție la fel de eficientă – un profil al service-ului pe autoeconom.ro.

7. Fii prezent pe platformele online dedicate promovării service-urilor auto de calitate

Există o multitudine de platforme online care au adunat service-urile auto într-un sigur loc și care își propun să ajute proprietarii de mașini care caută un service online, să găsească cea mai bună soluție pentru rezolvarea problemelor la mașină.

Un exemplu de astfel de platformă este www.autoeconom.ro. Aici ai posibilitatea de a răspunde direct cererilor de ofertă venite din partea clienților. Printre cele mai populare operațiuni solicitate se numără: reviziile periodice, ITP-urile, probleme la sistemele de frânare și suspensie, operațiuni de tinichigerie și vopsitorie.

Promovarea unui service auto este un proces continuu, astfel că cele 7 metode eficiente de a promova un service auto reprezintă o bază solidă în acest proces. Cu răbdare și perseverență vei ajunge la rezultatele dorite. Spor la muncă!

Ai nevoie de ajutor la promovarea servie-ului tău? Contactează-ne aici!

Spune și prietenilor tăi: