5 sfaturi utile pentru a avea o vizită plăcută la un service auto

cum sa ai o vizita placuta la un service auto

Mulţi proprietari de maşină au un sentiment de îngrijorare când trebuie efectuată o nouă revizie sau o reparaţie maşinii lor. Ca să îţi venim în ajutor, am pregătit 5 sfaturi utile care îţi vor face vizita la un service auto mai plăcută.

În primul rând, încearcă să stabileşti un preţ fix pentru operaţiunea ce urmează a fi efectuată. În cazul în care nu ştii ce problemă are maşina, cere o ofertă pentru o diagnoză.

Multe service-uri auto îţi vor oferi o diagnoză gratuită în cazul în care vei finaliza operaţiunea în acelaşi loc. Dacă nu doreşti să finalizezi operaţiunea în acelaşi loc, achită contravaloarea diagnozei şi cere o ofertă de preţ pentru problema descoperită mai multor service-uri auto. Astfel ai şansa să economiseşti bani.

Cum poți primi mai multe oferte de reparaţie?

Intră în contul de utilizator autoeconom.ro şi economiseşte timp. Trimite o cerere de ofertă mai multor service-uri din zona dorită şi vei primi oferte de reparaţie, de obicei, într-un timp foarte scurt.

Pentru siguranţa ta, service-urile membre autoeconom.ro respectă următorii termeni:

-Piesele schimbate de către service-ul auto vor fi păstrate şi îţi vor fi prezentate la finalizarea operaţiunii.
-Dacă în momentul în care maşina ajunge în service și se constată că preţul operaţiunii va mai mare decât cel menţionat în ofertă, service-ul auto este obligat să te anunţe.
-Nicio altă operaţiune în afară de cele menţionate pe cererea de ofertă nu se vor efectua fără acordul tău.
-Factura finală se va elibera împreună cu un deviz de reparaţie şi va conţine preţul pieselor folosite şi al manoperei aferente operaţiunii.
-Factura aferentă operaţiunii se va elibera la momentul preluării maşinii.

5 sfaturi utile pentru o vizită plăcută la un service auto:

1. Stabileşte un preţ fix pentru vizita la service – foloseşte autoeconom.ro.

2. Cere respectarea termenilor menţionaţi mai sus.

3. Acceptă doar piese de schimb de calitate superioară (originale sau recunoscute de producător).

4. Nu-ţi pierde răbdarea – unele operaţiuni se dovedesc a fi mai complexe decât a fost preconizat iniţial.

5. La finalizarea operaţiunii oferă o recenzie service-ului auto.

Primește 3 oferte de preț pentru următoarea vizită la service!

Spune și prietenilor tăi: